woensdag 31 juli 2013

Afscheid


Gisteren was ik heel verdrietig,
want ik moest afscheid nemen van jeetje en tweetje.
De vakantie samen is voorbij
en jeetje en tweetje zijn weer bij hun mams.

We hebben het geweldig gehad met z'n drietjes.
Heel veel gespeeld en gelachen en gepraat.
De weken zijn voorbij gevlogen.
Echt waar.

En we hebben niet eens alles gedaan wat we wilden.
We zijn niet bij de zeehonden geweest,
en niet bij de dijk, en we hebben niet gehaakt,
en niet....nou ja heel veel niet.

Maar ook heel veel wel hihi.
Het was gewoon super, vet, koel enzo.


De laatste avond hebben we met MaGe een verhaaltje gelezen.
Uit het boek "Misschien wisten zij alles".
De meneer die het boek heeft geschreven, heet Toon Tellegen.
Het verhaaltje ging over afscheid nemen.

Want dat moesten wij hè, jeetje, tweetje en ik.
Maar niet voor eeuwig hoor, dat hebben we elkaar beloofd.
We moeten nog zoveel samen meemaken,
en doen en bepraten enzo.

Ik zal jeetje en tweetje heel erg missen
en ik vind ze nog veel leukerder dan voor de vakantie hihi.

Nou Doeg jeetje en tweetje,
tot een volgende keer.
xxxxxxx <3 <3 <3 xxxxxxx

3 opmerkingen:

  1. Dat is mooi Nils, dat jij en MaGe zelfs van een afscheid iets fijns kunnen maken. Mooie vakantiewas het hè en wat een mooi voorleesverhaal! Ga ik nou maar eens bij de mama van Jeetje vragen of ze heel aan zijn gekomen, je weet het nooit met die twee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat losse ledematen hier en daar MamaMuis, maar verder heel goed gemutst en vol verhalen... Nils dit, Nils dat, Nils is zo cool, Nils is de allerallerliefste, Nils voor en Nils na, Nils boven en Nils onder...

      Verwijderen
  2. Nou had ik hier gisteren zo'n mooi verhaaltje van meneer Toon Tellegen getypt... ben ik denk ik vergeten op publiceren te drukken! Wat dom van mij hè? Ik zal het nog eens typen ;)

    Mier gaat op reis:
    'Dus niet met gejammer en tranen en wat zal ik je missen en kom gauw terug en zo - daar heb ik toch zo'n hekel aan, eekhoorn, als je dat eens wist.... '

    Inmiddels zijn de meisjes weer heelhuids thuis en vol verhalen over alles wat ze meegemaakt hebben... poeh, ze kletsen me de oren van het hoofd!!!

    Dankjewel lieve Nils, MaGe en MaJo voor jullie gastvrijheid en alle goede zorgen ❤

    BeantwoordenVerwijderen