maandag 15 juli 2013

Tralalalalalala...naar de speeltuin

Vanmorgen zijn we naar de speeltuin geweest.
jeetje, tweetje, Woepie, MaGe en ik (Nils dus hihi).
Er waren geen andere kindjes
dus hoefden we nergens te wachten joehoe.

Eerst zorgen dat jeetje en tweetje goed zitten


En dan zoeffffff naar beneden.
Het was zo leuk, we hebben het wel honderd keer gedaan.

 Met z'n drietjes op een grote schommel.

We gingen super hoog.
Koel was dat.

jeetje en tweetje gingen zonnen in de schaduw hihi die gekkerds.
Maar MaGe zegt dat ze heel verstandig zijn met hun bleke huidjes.

Nou Doeg.

PS van jeetje en tweetje:
Dag lieve mams xxxxxxxxxxxxxx van ons <3 <3

3 opmerkingen:

  1. Wowww, op de kop de glijbaan af, jullie durven wel zeg! Hartstikke leuk uitje en zonnen in de schaduw lijkt me ook heeeeeeeeeeel verstandig, want Jeetje en Tweetje hebben wel zonnebrandcreme factor 250 nodig ofo (vraag MaGe maar wat dat is Nils.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schaduwbaden; dat ga ik denk ik ook maar eens doen, met een haakwerkje in de hand, wat wil een mens nog meer. Ik ben vanmorgen op de schommel geweest, dat kon best, want alle buurtkindjes zijn op vakantie. Twee hele schommels voor mij alleen. En misschien mag ik dan binnenkort bij jullie een keer op die mooie glijbaan. Speeltuinen zijn leuk. Fijn dat jullie samen zoveel plezier hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woehaaaaa! wat een avontuur! met Nils van de glijbaan af... megastoer! en ik bedenk me ineens dat ik jullie nog nooit meegenomen heb naar een speeltuin. oooooh, wat een domme mams ben ik!!! gelukkig dat MaGe deze misstand weer rechtgezet heeft :) en hebben jullie zelf bedacht dat schaduw beter is... goh, jullie worden nog verstandige dametjes daar in 't hoge noorden.

    xx voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen